събота, 20 юли 2013 г.

Картичка без дизайнерски хартии

Здравейте ,
много съм щастлива,че отново имам възможност да ви предизвикам  при Картичкофурии.
Темата, с която искам да  развихря  Вашите фантазии е картичка без дизайнерски хартии. За мен си е трудничка задача,защото съм влюбена в дизайнерските хартии ,имам  в огромни количества и винаги ги използвам в моите проекти. Без шарените хартийки нещо  ми липсва в картичките и  винаги ми се струват незавършени.
Ето и моето вдъхновение за вас:
 


Ако съм успяла да ви предизвикам и вдъхновя,ще очаквам с интерес вашите проекти.
 

3 коментара:

  1. Прекрасно е! Невероятна нежност и стил, а розите ти са фантастични!

    ОтговорИзтриване
  2. Никак не ми се струват незавършени ;-Р.
    Прекрасно си се справила без дизайнерските хартии. Много са нежни :).
    А откъде са силуетите?

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря Ганима!Силуетите са от бирен картон и ги има във всяко крафт магазинче.

    ОтговорИзтриване