понеделник, 18 март 2013 г.

Easel Card

 
Здравейте,
 
отново е мой ред да ви предизвикам в Hobby Challenges.
Темата,която избрах е Easel Card.
Единственото условие е да изработите този тип картичка,на вас  оставам да изберете форма,цветова комбинация и елементи.
Ще има и награда - блогче дизайнерски хартий и нещо изработено от мен,за сега изненада.

 
 
Ето и моето вдъхновение:
 
 
 
 
 
 
 КФП 159 - Бинго - висулка,печат,цветя.
 Card Mania - многослойна картичка.
 Мър Мяу - Нещо нов - нов печат.
 Вили - блогогодинка.



 Успешна седмица!

7 коментара:

  1. Разкошна е и толкова нежна!:)))От нея направо лъха пролет,пърхат пеперуди и пчелички:)))Носи невероятно свежо настроение:) Благодаря ти,че се включи с нея при мен:) Много ми харсват този тип картички и с удоволствие и аз ще се опитам да измисля тези дни такава:)ххх

    ОтговорИзтриване
  2. О, колко красива изъл картичка! Дано да имам време да се включа в това прекрасно предизвикателство, което си ни организирала

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  3. Прекрасна е! Толкова нежна! Ще се опитам да се включа в това предизвикателство, дано успея!

    ОтговорИзтриване
  4. Много е сладка и пеперудено- пролетна картичка,благодаря ти че се включи при нас в Card Mania!Успех от мен :)

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесна картичка! Благодаря ти, че я показа в предизвикателството на Card Mania! Успех!

    ОтговорИзтриване
  6. Пролетен разкош. И момиченцето, и вълшебното цветно островче с това живо ято пеперудки ми харесаха безкрайно. Голямо браво, страхотно вдъхновение и радост за окото :)ххх

    ОтговорИзтриване